• تهران، خیابان مطهری، بعد از سهروردی، روبروی باشگاه بانک سپه
  • info@abaudit.com

مشاوره مالی مالیاتی

با توجه به حساسیت های موجود در امور مالیاتی، بسیار مهم است قبل از اقدام در خصوص انواع خدمات مالیات، با یک مشاوره مالی و مالیاتی مطمئن مشورت کنیم. همچنین با توجه به تغییرات قوانین مالیاتی، هرگونه اشتباه باعث خسارات و جریمه های غیر قابل بازگشتی شود.

تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیاتی نیز یکی از ملزومات مجموعه ها است. مشاوره اظهارنامه مالیاتی جهت تنظیم و تحریر نیز از دیگر الزامات برای جلوگیری از هرگونه اشباه و خطا می باشد.

برای دریافت خدمات مشاوره فرم زیر را پر کنید...

انواع خدمات مشاوره مالی مالیاتی

مشاوره جلوگیری از جرائم مالیاتی

مشاوران مالی و مالیاتی راه درست و صحیح را در زمان انجام خدمات مالیاتی پیش روی شما می گذارند تا جرائم مالیاتی شامل پرونده و اسناد مالی شما نشود. همچنین راهکارهای ویژه ای را نیز پیشنهاد می دهند تا از این جرائم جلوگیری شود.

مشاوره حسابرسی مالیاتی

مشاوره حسابرسی مالیاتی به معنای ارائه راهنمایی‌ها و پیشنهادات توسط حسابرسان مالیاتی به کسب‌وکارها یا افراد حقوقی و حقیقی است که به دنبال رعایت قوانین و مقررات مالیاتی مربوطه هستند. در این نوع مشاوره، حسابرسان مالیاتی با تحلیل و بررسی دقیق حسابداری و مالی کسب‌وکار، به ارائه نقاط قوت و ضعف، راهکارها و پیشنهاداتی جهت بهبود و بهینه‌سازی موضوعات مالیاتی می‌پردازند.

مشاوره انواع اظهارنامه های مالیاتی

مشاوره در خصوص تهیه و تنظیم انواع اظهارنامه‌های مالیاتی شامل اظهارنامه عملکرد، مالیات بر ارزش افزوده، اظهارنامه مالیات درآمد شخصی، اظهارنامه مالیات بر ارائه خدمات (مالیات بر سود شرکت‌ها) و اظهارنامه مالیات بر درآمد از منابع دیگر (مانند اموال و سرمایه‌گذاری‌ها) می‌باشد. هر یک از این اظهارنامه‌ها دارای فرمت و قوانین خاص خود بوده و بر اساس نوع فعالیت و درآمد کسب‌وکار یا شخص حقیقی، تنظیم می‌شوند.

مشاوره مالیاتی جهت بخشودگی و معافیت ها

مشاوره مالیاتی برای بخشش و معافیت‌های مالیاتی به مجموعه‌ای از راهکارها و روش‌هایی اشاره دارد که به افراد و کسب‌وکارها کمک می‌کند تا مالیات‌های خود را کاهش دهند یا از آن‌ها معاف شوند. این شامل استفاده از معافیت‌های مالیاتی مربوط به کسب‌وکارهای کوچک، سرمایه‌گذاری‌های خاص و فعالیت‌های خیریه، انتقال درآمد و دارایی‌ها به صورت مشروط به دیگر اشخاص یا شرکت‌ها جهت کاهش مالیات پرداختی، استفاده از کسری‌های مالیاتی می شود.

راهنمایی در زمان ثبت نام در سازمان امور مالیاتی

در زمان ثبت نام در سایت سازمان امور مالیاتی و دریافت کدهای مخصوص (شناسه یکتا و کلید عمومی و خصوصی) به خصوص برای اتصال به سامانه مودیان ممکن است با مشکلاتی رو به شوید که نیاز به راهنمایی داشته باشید. مشاوره مالیاتی در زمان ثبت نام گام به گام همراه شماست.

مشاوره به صورت حضوری، آنلاین و تلفنی

برای دریافت خدمات مشاوره اظهارنامه مالیاتی و دیگر مشاوره های مالیاتی لازم نیست حتما به صورت حضوری به دفتر تهران مراجعه کنید. می توانید این مشاوره را به صورت تلفنی و یا آنلاین از طریق پلتفرم های موجود دریافت کنید.

تماس با پشتیبانی 021-88443423

درخواست برای مشاوره رایگان

مشاوره اظهارنامه مالیاتی

اظهارنامه مالیاتی یکی از زیرمجموعه انواع خدمات مربوط به مالیات است که اگر اجرای آن توسط خود اشخاص انجام می شود، لازم است مشاوره قبل از اجرا را داشته باشند. اظهارنامه های مالیاتی شامل اظهارنامه مالیات بر عملکرد، اظهارنامه ارزش افزوده، مالیات بر درآمد شخصی، مالیات بر درآمد اموال و سرمایه گذاری و .. می شود. مشاوره اظهارنامه مالیاتی به شما در تنظیم، تحریر و ارسال اظهارنامه به سازمان امور مالیاتی کمک خواهد کرد.

مشاوره اظهارنامه مالیاتی